måndag 27 juni 2011

Idag latade mig ändå tills matte kom hem. Då var det varmt ute så jag tog tillfället i akt och provade mitt täcke. Det var jättebra förutom att matte hade slarvat med att vrida ur det så det rann otäckt vatten nedför mina spiror av glas! Vi handlade lite hos Maria med fina affären och sen åkte vi hem till Siri och mös i soffan med smörgåsar.

Det bästa av allt var att vi åkte till stallet och hälsade på hästarna! Åhh, så längesedan det var nästan så jag hade glömt hur kul det är. Jag passade på att kissa lite i en box innan vi åkte hem.

Nu tar jag igen mig efter tassbadet och snart ska jag och matte lägga oss. Husse är på jobbet inatt så vi har hela Ärten för oss själva men det hindrar inte mig från att ligga jättenära och trängas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar