fredag 1 juli 2011

Gårdagen tillbringades till mesta del inomhus. Framåt kvällen begav vi oss iaf iväg till människo-mormor och slöade på hennes altan men det var bra varmt ändå. När vi legat där och svettats ytterligare några timmar åkte vi och badade i hundsjön. Siri simmade massor men jag betade gräs och hittade en gammal burk med lite räksalladsrester. När jag höll på som bäst med att ta taberas på räksalladen upptäckte människo-mormor mig och det blev bannor, typiskt!
Matte tyckte gott jag kunde bada lite för att svalka mig. Vadå svalka mig? Det är ditt fel matte att det är varmt och jag svettas för du har inte satt på mig kyltäcket idag! Matte satte ner mig i vattnet, det var HEMSKT OCH FRUKTANSVÄRT. Jag badade en stund och tränade lite simtag och ska jag vara helt ärlig så var det ganska skönt men säg inte det till matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar