tisdag 27 september 2011

Den senaste veckan har det inte hänt så mycket mer än att jag råkade få post! Nu var det ju bara veterinären som ville att jag skulle komma och vaccinera mig men ändå så var brevet till mig.
Hur som helst så var jag hos veterinären idag igen för en återkoll på min hudinfektion. Det är mycket bättre nu men för att få ordentliga svar så fick jag lämna blodprov och det gjorde så ont så jag var tvungen att pipa lite! Jag brukar normalt sett härda ut men de stack mig i båda frambenen för att få mitt blod och sen i nacken för vaccineringen.
När vi kom hem till min gata gick vi över till Maria med fina affären och köpte grisknorrar som jag skulle få tröstäta på. Sen kom matte på att vi var utelåsta så jag blev tvungen att följa med henne till jobbet men jag skötte mig fint och fick en knorr redan där. Nu på kvällen har jag gottat mig med den andra knorren och lite grädde för imorgon ska jag börja på en diet för att se så det inte är någon mat jag inte tål. Så det ENDA jag får äta de närmsta 10 veckorna är dietmaten, det kommer bli tufft.

1 kommentar:

  1. Ja du Lola! Det blir tufft med godisförbud. Jag har också det de två månaderna som kommer. Då får vi sitta och läskas tillsammans

    SvaraRadera