måndag 5 september 2011



Vilken helg! I lördags var vi på Örebro Hundskolas 25-års jubileum och träffade massa hundar. Jag skötte mig fint och fick visa upp mig i lite lydnad och rasparad. Katla var med såklart och både hon och jag ställde upp i hundrace där man kunde vinna tuggben. Nu vann varken jag eller Katla men jag sprang snabbast av oss! Tror att Katla hellre ville sitta knä och äta korv för det var ganska varmt och bakom där vi satt stod det en korvgubbe men det blev ingen korv varken för mig eller Katla.




Igår var det bullepromenad igen! För det mesta är det bara jag och Tilda som promenerar och igår var inget undantag, det är lite synd att det inte kommer fler bullar. Sen åkte jag till Hubbas och Dolly så de kunde få gå promenad med mig och matte. Vi gick låångt och blev alldeles skrynkliga för det var så svettigt. Vi vilade en stund sen åkte jag och Dolly för att prova agility. Det gick inge vidare för någon av oss men jag tänker iaf prova igen någon dag det inte är lika varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar