söndag 7 augusti 2011


Idag var matte och jag på bullepromenad! Det är så roligt att träffa hundar som förstår vad jag menar synd bara att det regnade. Lite dålig uppslutning var det men Tilda och jag är trogna våra promenadsöndagar. Vi bullterriers är smartare än ni tror vi är egentligen genier men det är det ingen som förstår, Tilda visar ett utmärkt exempel på hur man som bulle löser ett så svårt problem som regn!
Vi åkte och hälsade på hos Hubbas och Dolly idag igen, igår var vi där på kalas för människo-farfar Kenneth fyller år idag (jag vet att människor alltid ska krångla till det)! Igår var det buffé för oss hundar med smörgåstårta, tårta och smörgåsar när alla mattar och hussar åt kräftor på kvällen. Idag åt vi KORV! Jag och Dolly lekte igår och bråkade idag. Vi är nästan lika gamla så vi har lite svårt att bestämma oss för vem som ska bestämma. Hur som helst så är vi sams nu och fick tussa under filten tillsammans med Hubbas efteråt!

1 kommentar: