söndag 21 augusti 2011



Vi var i skogen idag och plockade svamp. Matte och husse hittade lite kantareller och jag hittade bort mig. De ropade länge innan jag hittade tillbaka men till mitt försvar så känner jag inte den skogen riktigt!



Sen åkte vi till människo-morfars torp och fick lite gurka, tomat och lök. Jag passade på att sola en stund i gräset!



Matte och jag var iväg på eftermiddagen och tittade på hantverk i Wadköping. Vi träffade massa kändisar, Katla och Tomas, Krukmakaren och så mattes morbror! Det fanns korv från Tjurskallen där men ingen till mig så jag tjurade lite bakom korvtältet och rullade mig i kanada-bajs istället.

Jag fick duscha när vi kom hem.

2 kommentarer:

  1. Kanadabajs måste ju vara creme de la creme att rulla sig i :-P

    SvaraRadera
  2. Välparfymerad var hon!

    SvaraRadera