lördag 27 augusti 2011

Igår var jag hos veterinären. Han klämde och tittade noga överallt sen lyssnade han på mitt hjärta och trodde att det blåste i det så lyssnade han lite till men det var bara mitt tryne som lät! Jag ska åka tillbaka om 1,5 vecka då ska jag vara där hela dagen UTAN matte för veterinären ska skrapa i min päls. Sen ska jag åka tillbaka en gång till och göra ultraljud men jag ska be snällt att matte får vara med mig då. Hur som helst ska jag fortsätta med mina otäcka duschningar två gånger i veckan och sen ska jag fortsätta äta min medicin i 3 veckor till och smörja tassarna!

Idag är jag med matte på jobbet, det finns många soffor och fotöljer man kan ligga i och så finns det ruttna äpplen ute på gården. När vi har slutat jobba ska vi åka till människo-mormor och gunga hammock!

2 kommentarer:

  1. Haha! Det var nästan omöjligt att lyssna på Rina för hon snorklade så :-)

    SvaraRadera
  2. Den där Rina verkar vara en riktig stjärna :)

    SvaraRadera